I'm driving one of your cars

hej vänner! Idag har det hunnits med mycket, tandläkar besök, mormor&morfar besök, varit på stranden och träning. Nu ska jag äntligen ta det lugnt, härligt! Det är verkligen det bästa med sommarlov, att bara kunna slappna av. Jag älskar känslan av att inte vara stressad. Att bara kunna slappna av en hel dag och göra det man känner för, sååå otroligt skönt. Samtidigt känner jag att jag inte bara kan ta det lugnt, jag har någonting i mig som säger att jag måste göra saker. Jag känner att jag måste "utnyttja" sommarlovet mer. Jag menar, göra alla saker man tänkt att man ska göra och skapa minnen. Är det någon som förstår hur jag tänker?

Nu ska jag bara ta det lugnt och umgås med min familj! Lovely!


Sandra

Ja du sa ju förut att du nästan aldrig har tid att bara slappna av och inte göra någonting, men nu på sommarlovet kan du ju göra det :D

2009-07-01 @ 21:24:06
BLOGG: http://sandrakristiansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0