I follow you

Hej people! Hur mår ni? Jag mår väldigt bra , även fast det far väldigt mycket tankar i mig just nu.. Om både det ena och det andra. 

Det blev en heldag på Gröna Lund, denna dag. Med några kära barndomsvänner:) Helt enkelt en väldigt mysig dag! Vi åkte Insane hela 5 gr, vilken kick man får av den alltså :D Jag måste bara berätta en underlig händelse. Jag och min vän som är född 93 (hon har nyligen fått reda på sina gymnasieval), står och pratar. Vi pratar om gymnasium, intagningspoäng, intagningsprov och regler mm. Vet ni vem som dyker upp precis då? Jo, en meter framför mig står min SYO och säger hej! Liiiite läskigt faktist :)

puss <3



Johanna

Jag tror t o m att hon hörde oss prata om gymnasier :D

Grymt fin blogg du har, o tack för gårdagen :)

2009-07-22 @ 12:05:56
BLOGG: http://joyinlife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0