I fell in love at the seaside

Nu är det full hå här hemma, kan man säga så? Jag är alltid seg med min packning men jag tror att jag är klar nu! Vi drar 03.20 inatt... Lovely! Det ska verkligen bli skönt att komma iväg till Grekland. Bara få ta det lugnt, äta god mat, sola&bada!

Nu får vi bara hoppas att flygresan går bra! Vår familj har nämligen haft lite otur när vi har flugit, men det är en annan historia! Bland annat en nödlanding, 5 timmars försening, 12(!) timmars försening osv, ligger i bagaget.

Nu måste jag fixa det sista... puss

Anonym

ha en toppen vecka i grekland ;D <33

2009-07-23 @ 21:46:33
fredrica

fin blogg :)

kika gärna in på min med!

kram

2009-07-24 @ 19:51:12
BLOGG: http://ffredricaaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0