Allsång på skansen

Allt var jätte mysigt och även om vi väntade i över 10 timmar på att det skulle börja, tyckte jag att det kändes som ungefär 3 timmar. Tiden gick jätte fort eftersom de repade hela dagen :) Detta måste vi göra om tjejer!
Bildbomd, helt enkelt!

Tre super snygga nördar!

Jag som försöker beskriva en väldigt stark känsla.. HAHA!

När det började regna satt vi invirade i plast :P

Amanda blev sååå glad när hon fick en bulle av Anders Lundin (:

Sedan kom dessa två filurer, plus Helenas panna!

Allsång, Alexander Rybak <3

Pose it!

Snyggingar!

Haha, vi är konstiga!

När vi lämnade skansen såg vi LarzKristerz turné buss, som pricken över i'et, eller hur ??? :P

Sandra

fyfaaaaaaaaaaaan vilka fina bilder asså ;:D speciellt på mig :p

2009-07-15 @ 00:54:56
Jennifer

haha fulaste på mig när jag står med Sandra :D men det var grymt kul!

2009-07-15 @ 17:09:13
BLOGG: http://jenniferbjork.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0