1000 personer kan inte ha fel, däh ä kuul!

Hej bloggen!
Idag har jag, Amanda, Jennifer och Helena haft allsångsmöte! Haha, vi fick väll i alla fall lite bestämt, lite iaf :) Det blir helt enkelt allsång på skansen imorgon, med Alexander Rybak! Vi ska dit tidigt också, så vi får bra platser! Naaajs! Jennifer ville att vi skulle skaffa fram en norge flagga som vi ska vifta med, men vi får se hur det blir med det :P Jag tycker i alla fall att alla ska spana in fem fnittriga tjejer på TV imorgon!

Ikväll ska jag och Helena på fotboll. Göteborg-Aik, närmare bestämt! Så nu måste jag slänga i mig lite käk..
puss

VIlken sööööt nööörd, eller hur???

m a r i a - 16 år & flyttar hemifrån

shit va fin du va ;o aviis :D



kolla gärna in min blogg och följ mej när jag flytttar till örebro där stylistutbildning väntar:)

2009-07-13 @ 18:18:49
BLOGG: http://mariaelisabeths.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0