CHOIR

Lalalalala, en massa toner nynnas ur min mun, typ hela tiden. Det är så kul med lucia! Sjunga, sjunga, sjunga hela dagarna, det är så härligt. Jag vill ha det så året runt, mycket bättre än lektioner! Nu sitter stämmorna och det börjar kännas mer som en konsert. Det börjar nästan låta bra :)

Idag hade vi solo/duett rep, det var kul. Det känns alltid mycket bättre efter att man gått igenom hela sången ensam med lärarna. Man får väldigt bra tips, vilket gör att man kan prestera bättre. Imorgon ska jag tänka på att förmedla en känsla medan jag sjunger.

Förresten, efter skolan gick jag och Line till jakobsberg. Jag behövde köpa vita strumpbyxor. Det var väldigt mysigt att vara med henne, det var ett tag sen..

mamma

Ser verkligen fram emot fredagens luciakonsert!

2009-12-09 @ 20:36:53
Elin

Det låter braaaaa!

2009-12-09 @ 21:43:41
BLOGG: http://elinmagdalena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0