ÅRETSOMGÅTT

Jag har bestämt mig för att haka på det många andra bloggare gör. Nämligen att göra en liten resumé med bild&text om året som gått. Varför inte liksom? En kul grej ju!

Januari

Jag fyllde femton. Och lilla Elin blev en ganska stor flicka, haha. Jag kommer ihåg att jag var ganska trött på skolan och längtade till våren skulle sätta fart. En vanlig vecka kunde bestå av skola, träning, konfa och mys på helgerna.

Februari

Det som var helthelt klart bäst i februari var Kittelfjäll. Härlig skidåkning med härliga människor. Det var riktigt nice! Det enda som egentligen kunde blivit bättre, var vädret där uppe. Endast en dag var det sol (och då passade vi självklart på att fota).



Jag minns också en rolig dag med dessa flickor. Dagen innan jennifer skulle åka till thailand åkte vi lite pulka och spela spel, nice!

Mars

I mars praoade jag på södersjukhuset. Jag minns att jag tyckte det var spännande, jobbiga arbetstider och väldigt lärorikt.



Jag köpte min kamera. Ett köp jag är väldigt nöjd med!

April
April innehöll mycket skola och fotboll. Jag minns även att jag var väldigt glad över att solen hade börjat titta fram. Många lediga dagar försökta utnyttjas och jag var mycket med vänner och familj!


Maj

Man klarade av att vara ute med tunna jackor, utan att frysa ihjäl. Det gillade jag vääldigt mycket!



I maj var jag på ett otroligt bra konfaläger. Det var värdefulla dagar som spenderades med 80 andra 94'or på ett riktigt fint ställe en bra bit söder om stan. Jag minns att jag tyckte det var väldigt skönt att "försvinna" från skolan ett par dagar, eftersom jag blev väldigt uppstressad över mycket plugg.

Juni

Vårterminen avslutades på detta sätt. Med micken i handen, sjungandes Freedom! De sista dagarna var så otroligt bra och jag var så lycklig som skulle få sjunga en sååå bra låt!


Sommarlovet startade och de första dagarna kändes tomma, konstiga och avslappnande. Jag var i västerås för att kolla på min syster cup, där de tog brons!

Juli
Så mycket sjukt bra hände i juli! Jag riktigt njöt av sommarlovet och var allmänt lycklig! Jag var på allsång på skansen, jag var i göteborg, skärgården, på fotbollscup och i grekland. Checkitout!



Augusti

Jag var mycket med personerna på bilden (+några fler). Vi var på drakudden en hel vecka, hade överraskningsfester och hade galna dagar tsm! Riktigt otroligt bra!

I augusti började jag även nian. Och det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle bli!

September

Skolan satte igång på riktigt och jag mådde så mycket bättre än vad jag hade gjort i åttan. Jag började förstå att det inte hjälpte för att man stressade upp sig över läxorna och därför relaaxade jag mer. Jag mådde helt enkelt riktigt bra samtidigt som jag satsade på plugget, en bra balans!

September innehöll mycket skola, mys med vänner, familj och fotboll.

Oktober


I oktober shoppade jag väldigt mycket. Jag behövde väl helt enkelt fylla på höstgarderoben. GILLA! Förutom att shoppa, innehöll oktober mycket skola, fotboll och roliga dagar/kvällar med kompisar (hehe, alltså det vanliga:)). En sak som dock var lite utav en besvikelse, det var att jag var sjuk nästan hela höstlovet. Det tyckte jag inte om....

November


November innehöll mycket te, mysiga kvällar, vänner, musik och såklart plugg. November var en bra månad, jag tyckte faktiskt inte alls att skolan var jobbig och jag njöt av alla härliga timmar! Och för första gången i världshistorien var elevkonserten riktigt lyckad och jag var NÖJD!


December


Det var en väldigt rolig julfest med insideout gänget. Kvällen innehöll mycket dans, svett och skratt!

Årets luciaveckor var också väldigt sköna. Mycket musik är ju alltid nice!

Jag hade roliga dagar med mina vänner. De innehöll mycket fika, spel och skratt!

Glasstävlingen var helt galen och det vill jag absolut inte göra om!!!! Iaf inte med glass...

Jag har haft en perfekt jul! Innehållande mycket familjemys, god mat osv...


2009 har varit ett väldigt bra år och jag hoppas att 2010 ska bli minst lika bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0