SHOPPING

Är det bara jag som tycker det är roligare att klicka hem saker från internet än att köpa dom direkt i affären? Jag tycker nämligen att det är sjukt kul att surfa runt bland olika plagg och sedan klicka hem något. Det är en charm att man behöver vänta några dagar på att det där lilla paketet som till sist ska komma. När paketet väl är hämtat känner jag mig som en liten flicka på julafton, som ska öppna en julklapp. Det blir liksom en spänning, kommer det passa? är det lika snyggt i verkligheten? osv... HAHA, jag är väl säkert bara konstig som tycker så här. Eller vad tycker ni om nätshopping? :)

Den här fina saken låg i mitt paket idag :)

emelie

jag tycker också det är kul med nätshopping det blir faktist som julafton som du tycker

2009-08-20 @ 14:57:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

BLOGG:



RSS 2.0